Ge mig!

Ge mig det jag vill ha, för jag vill verkligen det!
Ge mig det på heltid, helt enkelt lite mer av din dyrbara tid! Mår så fruktansvärt bra när jag väl får vara i din närhet!
Om du så kunde förtså hur mycket jag tycker om dig!

Har jobbat idag, 07-13.00 skönt pass, men efter at ha klivit upp ur sängen klockan 05.00 så e man endå duktigt trött när man kommer hem så jag passade på att sova några timmar!
nu sitter jag i min tv soffa och hoppas att syster snart ska ringa och säga att hon och Joel kommer in!
utanför mitt fönster e det ÖS regn, kom precis på att mina fotbolls doggor står på balkongen...kanske bäst att hömta in dom! :)
Tycker så synd om alla som tar studenten, och ha så pissigt väder!

Ändrade planeri morgon också, skulle egentliogen börjat min dag i Aneby med att gå på den årliga logfesten, men eftersom alla "ungdommar" passat på att skaffa barn och grejer inför årets upplaga så e det knappt några som ska gå...och då skippar jag det med! Däremot så blir det inflyttningsfest hos Henke i Tenhult mest hela kvällen...e faktiskt ruggigt taggad så det ska bli kul!
På söndag e det match som gäller i Hovslätt, bara att göra så gott man kan...mer kan man ju inet göra som bekant!


"Åh vad jag vill va hos dig!"

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback