Inte vilken dag som hellst!

...Nej idag e det inte vilken dag som hellst, det e Onsdag och LillLördag! men framför allt så e det Ylvas 20 års dag! STORT GRATTIS! tänk att hon aldrig mer kommer behöva be någon göra ett lagbrott för hennes skull! Nu e det i stället hon som kommer behöva begå dom! Måste kännas tungt! ;)
jaja, stort grattis i alla fall!

utanför mitt fönster lyser solen och det e klarblå himmel, kan man bli annat än glad? kanppast!
Dock har jag faktiskt lovat min mamma att ta hand om vår stryktvätt den här veckan så det e bäst att jag tar tag i det!
Är trött idag, kom hem från träningen vid 9 tiden igår ställde mig i duschen och gjorde mig klar för att gå och sova när jag inleder en msn disskusion med en liten Emanuel, kom fram till att jag egentligen kunde åka in til honom i stan igår kväll...iof så sa han att han var trött, och jag tor såhär utan att veta med 100 % säkerhet att e den killen trött, så finns det lixom inget mellan läge! Antingen e han pigg och e vaken, eller så e han trött och då sover han! som sagt inget mellan läge, PÅ eller AV!
Hursom så kom vi fram till att vi kunde ju sova ihop iaf! jag tro dock att killen somnade...så när jag väl var klar med att platta håret och iprincip tänkte åka så hade han somnat...stackarn, det e  inte lätt när man e trött! ;) jag fick lixom inget svar...så han somnade väll!
haha, fick helt enkelt göra om min kvälls procidur och sen försöka sova, var jag trött då? nej...alltså fick av vaken till 3 tiden sen somnade jag gott! :)

Hoppas iaf på att vi kanske ses idag, för jag vill ha GLASS i stora las! Jätte längesen jag åt marängswich...glass, maränger, banan, kolasos och nonstopp! Mumms!
Sen vill jag se "Män som hatar kvinnor" också...kanske kan komma med det förslaget...eller e det ngn annan som vill se den med mig?


Än en gång STORT GRATTIS till YLVA!

So long
puss

Kommentarer
Postat av: Ylva

Tack så jättemycket ellen :)

2009-03-21 @ 10:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback