Jag

Det finns vissa saker med mig som inte är så bra, som nämt tidiagre alltså!
Det känns lixom ganska onödigt att gå och oroa sig och fundera på saker som man inte kan påverka! jag menar det här e ju egentligen super kul, men när min hjärna börjar rotera i 330 så blir det lixom inte kul och det förstör ju hela grejen!
det är så mycket här i livet som man inte kan påverka, alltså e det lika bra att lära sig att ge fan i dom sakerna och se vad som händer! Så e det...Så kom igen nu Ellen Karlsson!


Helgen då, eftersom jag numera e ledig mest helatiden så har jag ju lördag när jag än vill...men det blir lixom roligare att ha Lördag när det väl ÄR det på riktigt!

så helgen började alltså som den brukar i Fredags, jag var duktig och var på Arbetsförmedlingen och sen åkte Martina och jag raka spåret till Eksjö för att beställa hem våra nya matchställ! Kom in till eksjö och insåg att Stig som har hand om det var ledig fredagar...alltså bara att åka hem igen!
Väl hemma kom jag på att jag nog skulle åka till Jönköping denna kväll och gå på After Work, sagt och gjort...Gjorde i orning mig och åkte till Linnéa! I vanlig ordning så hade klockan hunnit bli FÖÖR mycket så aftrer work kunde vi ju glömma! Men vi kände att ut måste vi ju, inte kan vi sitta hemma nu när vi gjort i orning oss och allt! så vi ringde 8-Glas (Som för övrigt börjar bli lite av ett nytt favoritställe) och bokade bod! Blev en dyyyr kväll med mat, efterätt och god dryck!
Jo med betoning på det där med dryck kunde vi ju inte ta bilen hem utan tog oss en kvälls promenad hem till Linnéas place at Bymarken!
Väl där satt vi och tjöta lite till (För det hade vi ju inte gjort hela kvällen innan!) :) innan Linnéa stackarn som är en hårt arbetande kvinna var så trött att hon mest mummlade något som jag knappt förstod i sömnen!
Jag somnade också sen, pladask och vaknade av ett sms vid halv 2 tiden. ett sms som inebar att jag fick ringa upp och kolla läget. Läget var inte så bra! betällde en taxi för at ta mig ner till Liljeholmen och göra så gott jag kunde för att stötta lite! Vet inte om jag egentligen var den rätta personen för det, men jag försökte iaf! Livet e så jävla orättvist, fy fan!

Vaknade iaf på bästa möjliga sätt, låg och drog mig i sängen och käkade sedan frulle. rostad macka...mumms! :)
 (Intresseklubben antecknar?!)

Fick tur nog skjuts för att hämta bilen (TACK) (A) annars hade jag aldrig hunnit hem i tid, det var på hicken att jag fjorde det endå!
Kom iaf hem och vidare direkt till ASK för att spela intärn träningsmatch, jag gillar inet intärna matcher...har också kommit fram till varför!
Jo anledningen e den att jag kan inte spela fotboll om jag inte får göra mina fula små trix som jag gör...och dom kan jag ju inet göra på mina egna spelare...alltså blir jag totalt bortgjord! DUMT! Men i Lördags gick det faktiskt bättre än väntat! T O M Målskytt, det e då fan att man ska lyckas i en sånn match...roligare att göra det mor riktiga motståndare lixom!

jaja efter träningsmatchen kom jag hem, kände att jag var dödstrött efter natten som gått men var endå party sugen, ni känner väll mig! Duschade fixade vid mig och åkte in till stan! mötte upp Pillan och Chrille som var de enda som tillsammans med mig va sugna på´t denna kväll!
Det blev en himmla trevlig kväll där vi började förfesta hemma, begav oss vidare till en lagfest, sedan 8 glas där det var massa folk...KUL! och sist en helt meningslös "Efterfest"!


Idag har jag varit ute hos Icka och Joel precis hela dagen och kvällen, kul...Jag gillar odm två SKARPT!
Imon...eller idag hoppas jag att jag får med mig Joel till Mullsjö för att se Mullsjö - JIK i innebandy!

Vi säger stort grattis till Chrille som fyllde år igår och Girlpower till alla kvinnor då det var internationella kvinnodagen igår! :)

Vänner, och bekanta...endel saker den här helgen har fått mig att tänka efter! (Igen)
Ta vara på det ni har för man vet ALDRIG när det kan försvinna ifrån er!


MED MASSA KÄRLEK So long
puss Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback