Min helg, Min start på nya veckan!

Jag förstår inte varför majoriteten av mina inlägg skrivs mitt i natten? haha just idag kan det bero på att jag däckade i sängen någon gång vid 8-9 tiden och vaknade igen runt 23.30 PERFEKT, så nu lär jag avra vaken en stund i natt med!
 Min helg,
Fredagen spenderades här hemma, var på galet dåligt humör av en anledning som i efterhand känns helt onödigt, så det tänker jag inte ens ta upp! Blev dock på mycket bättre fram på kvällen och spenderade denna med att färga håret och annat smått och gott!

eftersom jag tjurat i sängen så gott som hela dagen kunde jag ju som ni läst tidigare inte sova utan var vaken halva natten för att sen åka och träna med fotbollslaget!
När klockan ringde kvart i 9 var jag först totalt död, men när jag väl slått upp ögonen och såg den klarblåa himmlen och solen så kände jag att jag fick massa ny energi! Just vid sånna tillfällen förstår jag varför jag håller på med fotboll..då e det kul! så med ett leende på läpparna kom jag upp till furulid, känndes som att alla vaknat på rätt sida denna morgon och första passet bjöd på en rad nyttiga övningar! Efter dusch serverades välförtjänt pastasallad i lillstugan, mumms! Bosse körde ett Teori/Taktik pass! och innan det han vi självklart med vårt berömde tjejsnack, I love it!
Efter att jag berättat lite prata i sömnen historier hängde Jenna på och berättade en liknande storry som hennes pappa lyckats med! haha jag låg helt seriöst dubbelvikt av skratt! jaja, historian e hemligstämplad så den kan jag inte lägga ut här men skojj var det i alla fall!

Eftermiddagspasset var ett rent spelpass, och eftersom att vi var så många på träningen så hade vi gott och fullt 2 rena lag. Detta passet var inte alls lika kul som det första och det gick skit dåligt för min egen del och det gillar vi ju inte! Dock fick jag äran att spela samtliga 60 min, om man nu kan kalla det ära...jag var skitförbannad på mig själv och ville hellst be coachen att ta bort min från planen och byta ut mig så jag kunde gå och dra något gammalt över mig...typ våra match tröjor, dom e typ 100 år...men det där var bara en parentes!
Nej Bosse min kära tränare känner mig allt för väl, så att han skulle lyfta ut mig i detta tillstånd var inte att tänka på!
Efter 60 min spelade tror jag att det andra laget vann med 3-2 Men då tycker jag faktiskt att vi ställde odm offside vid två av målen...så man kan säga att vi vann, eller det blev lika då! ;)
Lagom död i benen tog vi en efterlängtad dusch och sen passade Jag, Jenna, Martina och Veronica på att basta...Skönt men någon grad för varmt...15 min klarade vi iaf...mysigt och trevliga disskusioner!

Väl hemma var jag super trött och var nära på att ringa Pillan och säga att jag stannade hemma, ringde gjorde jag ju iof men att hon skulle föreslå att jag skulle stanna hemma och sova var inte att tänka på!
totalt otaggad tog jag tag i mitt liv, sminkade mig, platta håret och packade med mig mina alkoholhaltiga drycker..."jag tar bara med mig lite" var min tanke...och det gjorde jag ju med...men det räckte visst rätt bra endå det där! :)
När jag väl var nästan framme i Jönköping och Pillans place kännde jag endå att jag var rätt taggad!
Och efter att ha kommit in hemma hos henne, träffat Henne, Chrille och Albin utbrytit "Du ser taggad ut som vanligt, Ellen!" Kännde jag att...va fan jag ÄR tagga...All in!
Det blev en toppen kväll med underbart folk först hos Pillan och sen på 8-Glas! Riktigt kul!

Så vaknade jag på Söndagen hos Pillan, på en madrass på golvet...har aldrig sovit så skönt! Perfekt!
Började dagen med att hinka vatten, ligga och tjöta och fjanta mig med Pillan som var på ovanligt fnittrigt hummör!
Åkte till Donkan (Schhh) vidare till elgiganten för att Pillan kände att det var dags att investera i ett Wiie, efter ca 1.5h dividerande fram och tillbaka...så FICK hon inte ens köpa det...jävla skit bank!
jaja
Hem. fick telefondsamtal från Ylva som skulle komma in till stan...jag fick skitont i magen och låg och lipa på madrassen! (Ja inte för att Ylva skulle komma, utanför att ngt i magen e knas) ;)
Bev bättre och vi åkte ner och fika på Claras!
sen hem för att blondera Pillans hår, jag avlägsnade mig ner till Liljeholmen och kikade lite på Beck på TV och tävlade i att gissa reklamer vilket jag totalt regerade i. (Om det e en merit eller ej, tjaoo avgör själv!)

Vaknade upp där idag på morgonen, villket enligt mig aldrig e fel även om klockan bara e 6 när den ringer...helt klart värt det!
Åkte hem till Linnéa innan det var dags för ansiktsbehandling på Mejk...Tala om livskvalité, så gudomligt skönt!

Man skulle kunna tro att min Måndag var slut där, men icke...efter dett åkte jag hem och vidare till Solariet på mammas jobb och sov gott där i 30 min! :)

Blev ett himmla långt inlägg...spännande om ngn av er orkat läsa enda hit!
I morgon väntar träning...hoppas vädret vänder tills dess...orkar inte ute träna i snökaos...som idag!

vi hörs
So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback