Hmm?

Vissa dagar blir jag lite mer depp än andra, igår var verkligen en sånn dag och jag ville helst lägga mig ner på golvet och lipa! Nu kan man inte göra det, men ibland vore det så förbannat skönt! För när förvirringen tar fart så undrar jag ibland om inte det endå vore det aldra bästa!?
Jag blir bar aså besviken ibland och det går inte göra något åt! men men

Helgen har dock rullat på bra! Vaknade enligt mig på bästa möjliga sätt på Liljeholmen (Som nämt innan) Åkte hemmåt och var super trött, men glad!
Kom hem och käkade frulle och gick sedan och la mig igen, inte helt oväntat var ju upptvingad ur sängen klockan 06.15...inget jag e van vid längre direkt!

Var så gott som totalt död hela fredagsförmiddagen och eftermiddagen! Familjen åkte ut till Syster och Joel och blev bjudna på middag, jag var med för en gångs skull! vet inte när jag var med en fredag eller lördagkväll senaste! Lite dåligt samvete där! Dock skulle det inte kunna hålla mig borta från en kväll i vimmlet! Fixade vid mig det sista i Äsperyd innan jag åkte in mot stan!
Mötte där upp hela mitt underbara Jönköpings/Tenhultsgäng som invaderat en lägenhet tillhörande jobbarkombis till Linn och Linnéa! Funkade fint ju!
Endel drog i förväg, dom som ville komma in gratis på Centrum! jag ingick inte i det gänget!
Jag Linnéa Seppas och Patrik fick skjuts ner av Törnmo, snällt!
Dock var de förstnämnda som skulle ut, och Linnéa skulle till Centrum! så Seppas och jag fick gå in själva på Åtta glas och vänta på de övriga! alltså Pillan, Chrille, Albin och Claes som fick ta bussen!
Tog varsin cider respektive Öl...himmla trevligt! :)
De andra dök upp och just då var det väll kanske 30 pers inne på 8:a totalt...Inklusive personal! Känndes jävligt segt när man endå hade förfestat! jag försökte överata att spendera den sista timmen på Sliver men det var ingen annan som var så tända på idén att betala för en timme! smarta dom där...! :)
Provade komma in på olearys gick inget vidare, gick tillbaka till 8:a, hämtade jackorna och gick och käka ist!
åkte sedan hem! Blev alltså en mycket lugn Fredagkväll i vimmlet!


Vaknade tidigt och kände mig sjukt bakis, mådde inte alls bra...konstigt eftersom det ju var en lugn Fredag! Somnade dock om och fick stressa sönder för att hinna åka ner till junebäcken och kolla på LIF´s fotbollsmatch!
Åkte med Icka och Joel hem, fick mat där! Mådde nu om möjligt ännu sämre och bestämmde mig för att hoppa över träningen! Däckade i deras soffa och mådde riktigt risigt!

Hade på kvällen en riktig hemmakväll med, mat, hockey på tv och bastu med Alex Mycket mys!
hade troligen lite feber på kvällen och under natten! usch

På Söndagsmorrgonen mådde jag bättre men fortfarande ont i min lilla mage! "Magen styr ditt liv!" Som Emanuel sa! :)
Fick alltså inte va med på Matchen som Vi van med 7-2...Bodafors alltså ganska så rejält utspelade! UNDERBART! bra spel av alla tjejer som var med!

Idag har jag pckat klart det sista och ska innom de närmsta timmarna ta bilen till Nässjö, och sedan X2000 till Malmö för utbildning, shopping och hotell vistelse i dagarna 3! Kommer bli kanon!
Veckan kommer på det stora hela attvara helt underbar!
Som sagt:
Mån-Ons: MALMÖ
Torsdag: Match ABl - Ormaryd
Fredag: Plåtning - Nordic makovers, Lugn utgång på 8-Glas!
Lördag: Match Smålandcupen - ABL - Ölmstad IS, Födelsedags kalas för mig och pappa med släkten!
Söndag: ?

Ser fram emot en bra vecka!

so long
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback