Rise and Shine!

Okej, hej och välkomna tillbaka till verkligheten! :)
Nejdå, här sitter jag nu och vet inte riktigt var jag ska börja min dag! jag har i alla fall precis tagit en dusch, världens bästa dusch om du frågar mig! Jag e helt förstörd! och alltså då menar jag helt paj!
För att ens försöka få ut håret gick det åt EN HEL balsam flaska, herregud! och min hud som redan innan gårdagen, (tack vare den där underbara veckan som tjejer har) var ett världskrig ser nu ännu värre ut!

Utanför mitt rum pågår även där ett världskrig! mamma fixar mat och pappa bär stolar och bord, ikväll ska det firas här hemma!
Jag 20 och Pappa 50! det är minsann inte varje dag så ikväll kommer hela släkten hit på 3 rätters! fan va fint!
Känner ett uns av dåligt samvete eftersom jag inte gjort ett skit för att hjälpa till, men vad begär man? jag e sådär lagom bakis, eller nä jag e skit bakis! Skulle nog faktiskt behöva lägga mig ner och dö för ett tag!
:)

Jo, som ni förstår av ovanstående så var det en bra kväll igår, riktigt bra!
eller hela dagen var ganska bra faktiskt! En liten uppdatering av denna:

klockan ringde (Alldeles för tidigt) och jag funderade ett tag på varför jag erbjöd mig att jobba!
Åkte iaf upp till Furulidskolan och jobbade, mycket smidigt jobb och lättförtjänta pengar...sa åt kidzen att lira lite pingis och så gorde dom det! inga konstigheter!

Kom hem och gjorde som jag brukar...PACKADE NER HELA MIN GARDEROB! alltså det gick ganska fort, eftersom denna gapar tom!
Åkte in till stan, gick på Gina i 1½ timme, innan Alex kom och mötte upp mig! Då stannade vi kvar och gick fär i ca 1 timme till! :) bra affär det där!

Var en mycket kort runda på A6, (2 affärer) och sen köpte vi med oss sallad hem, för att där börja plocka fram vad vi skulle ha för outfitts på Nordic en timme senare!
Denna timme gick mycket fort och som vanligt kom vi försent! Då hade vi inte ens hunnit äta!
ca en kvart försenade sprang vi in på Hotell savoy!
Där skulle vi altså spendera kvällen med smink, kläder och massa fotografering!
Det känns inte bra att säga det här, men jag vart sjukt otaggad efter hår och smink, Visst det var coolt! Men inte på mig!
Jag är ingen rock tjej så är det bara! Jag som alltid klagat på att folk kallat mig söt och inte cool! nu fick jag prova på det...och nej jag återgår gärna till mitt "söta jag"!
Kvällen blev dock bara bätre och bättre med tiden, det hela avslutades med att Alex och jag stod tillsammans framför kameran, det e då det blir kul! Jag e lixom ingen modell tjej, men att ha roligt det ser jag till att ha endå sen att bilderna till 99% såg förjävliga ut, det behöver vi inte prata om!
NU var jag taggad! RIKTIGT taggad!

Efter sprang Alex och jag ner till Harrys, fick flirta lite med vakten men kom sen in! Vakten har för övrigt lovat att han ska jobba i högklackat nästa helg, han har bokat mina 36:or!
Vi gick alltså in på Harrys sidan, hängde in jackan och gick ut på Sliver sidan! för att åka hem med Linnéa för att fixa vid oss!
Jag kan säga att egentligen e det inte okej att se ut som jag gjorde på krogen igår, men skulle vi hinna med lite tid i vimmlet denna kväll fick jag helt enkelt bita i det sura äpplet och gå ut endå! Känndes som sagt inte okej! men men...
Kvällen visade sig dock bli rolig endå! min hjärna talar för att den var mycket rolig till och med! (Herregud vad ont i skallen jag har!)

Efter Drinkar, Shots, Limmo och...Shell! var vi på shell? ah det var vi!
Hämtade Linnéa mig för att åka hem till mitt kära lilla Aneby igen!
Linnéa var här och lämnade tillbaka min bil innan, och passade på att uppdatera mig lite om vad som egentligen hände igår, När kom jag hem lixom? (Tydligen visade det sig visst att, äter man en frukost fralla på en hel dag,Som sagt vi hann inte äta) kan det funka med sissådär 3 glas vin innan man går ut!
Tydligen pratade jag med Eben i telefon från Jönköping och Hem, (Hmm? Kanon telefonräkning där...Igen!) Hoppas det var han som ringde upp! Det e inte så troligt!

Jaja, nu sitter jag altså här, och tycker synd om mig själv...vad underbart det e att va bakfull!
Nu ska jag kolla på bilderna som jag köpte på nordic makover en gång till, Nått e knas! varför går det inte virda bilden! Inte fan vill jag ha dom upp och ner! Det där måste jag studera närmare!

men Tack för en kalas kväll igår!
so long
puss


Ps, checka in www.nordicmakeover.se             HETT TIPS!
Ps, Igen, Alex ringde nu...tydligen åkte jag hem utan jacka igår, inget minne av detta, tur att alex e kvar i stan så hon kan hämta ut dom på Harrys!  (Dette e bara ytterligare att bevis för att kvällen var kanon) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback