www.lördaghelaveckan.nu

Så börjar jag undra om Alex och jag e stammkunder på både Olearys och åttaglas, inte mig emot!
8Glas på helgen eller på after work, och Olearys när det e fotboll eller hockey på veckorna, som igår!
igår var det ju inte heller villken match som hellst...sista avgörande...vinna eller försvinna för HV!
Denna kvällen joinade även Pillan, Ylva, Chrille, Cleas och Alexander mycket trevligt!
Vi var där i god tid för att få sittplatser till matchen, vi lyckades med nöd och näppe få ihop stolar intill baren!
Matchen då bjöd på underbar dramatik, iaf i sista perioden! men hv höll undan och Vann...underbart! och villken stämmning på Olearys...längtar redan till nästa match!

Eftermatchen var jag överladdad och att åka hem känndes knappast som ett alternativ, men eftersom det var Alex som körde denna afton och Emanuel var trött och inte ville leka med mig så fick jag snällt sätta mig i bilen och åka hem! Bilen som Alex förövrigt fårr P böter på....att jag inte har fått en ändaste sådan än är ett under! :)

Vad väntar i veckan nu då?
Jo, först ska jag gå upp nu och hitta ngt att äta är sviiiin hungrig!
Sen ikväll e det träning uppe på Furulid, med tanke på helgens resultat bör man kanske mentalt förbereda sig på en riktigt plågsam träning, FY!
i morgon hopppas jag att min tanke blir som jag hoppas, och glass, banan, maränger, kolasås och nonstopp i sällskap med Emanuel som jag inte sätt på lääänge! Dessutom har vi visst en fotbollstävling som måste avgöras! hoppas det blir på Onsdag! :)
För på Torsdag e det träning igen och sen e det redan Fredag och Afterwork! fullt upp i mitt underbara arbetslösa liv!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback