01:33

Snabba fakta om Ellen just nu
#Ska spela match imon
#Ska försöka sova snart
#Har fått två jobberbjudanden
#Har skrivit på för lägenheten i Jönköping
#Har 4 dagar kvar i sverige!

Alltså jag och Alex fick ett inpuls ryck och beställde en sista minuten till Turkiet Alanya! UNDERBART!
Så på onsdag kl:17.00 lämnar vi sverige och Axamo bakom oss för en vecka i solen! Ser verkligen fram emot en förhoppningsvis bekymmersfri vecka! iaf inga vardagsbekymmer och det e skönt!
Bad, sol, vin och massa skratt med föröken Källner I like alot!

För några dagarsen läste jag ngt som jag egentligen hellst inte hade velat läsa, det e så sant som det e sagt att "Det man inte vet mår man inet dåligt av!" igår hände det igen, och nu ligger det där på min näthinna helatiden och faktum e att det skapar en klump i min mage!
jaja!

Håll tummarna för mig på matchen imon!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback