Back on track!

Hemma igen efter en helt UNDERBAR vecka i Turkiet!
Vädret var helt kanon där och sol och bad och mysiga kvällar var underbara! Dock höjer jag ett varnande finger till alla som e sugna på turkiet! Orkar ni inte med jobbiga och påflugna slemproppar ÅK INTE TILL TURKIET! orkar inet ens skriva om saken men F*N va jobbiga!
Som alla bör veta nu så hatar jag att gå på Centrum bar i jönköping...alltså HATAR! Jag gör jämmförelsen att vara i Turkiet var som att vara på Cenrum...fast 24H/dygn och att det var ungefär en miljon gånger värre!

hemma iaf, och jag har glädjen (Eller också inte) att berätta att mitt arbetslös liv nu är över! Jag e vikarie åt min mamma på dagis den här och nästa vecka då hon brutit handen! och efter det börjar jag gå brevid i Tenhult och sen e det snart midsommar och sen börjar jag jobba fullt i Tenhult!

Emanuel Säger:
Göru?
Ellen säger:
inget, ligger och försöker återfå enegrgi efter en galen lekdag!
emanuel säger:
 hahah du e skön, du bara leker
 o flummar
Ellen säger:
Fast egentligen e våra jobb ganska lika ju..
 Gräva lite här, och lite där...
Emanuel säger:
hehe
 ahahahahah " gräva lite här o där.."
 sant ju
Ellen Säger:
jag har billig arbetskraft åt dig om du vill..
 Du ska se vilka hejjare dom e på att gräva!
Emanuel säger:
 dom måste vara riktiga baddare på de 
 100 3-åringar springer runt där


Jag har kommit på att jaggillar dagis livet ganska så skarpt! Mer dagis vick i framtiden TACK!
sen hände det för första gg ever, jag somnade ifrån Emanuel, med laptopen i knät....nu står det ungefär 350 gg för Emanuel 1 gg för mig! alltså heja mig!

Nu duschen och sen sova!
so long
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback