Trött!

Klockan är i detta nu, 16.34 och jag har för sissådär 20 minutersen klivit upp ur sängen! förutom en liten macka ihop med mamma och pappa runt 10 tiden innan dom drog iväg med husbilen till Falkenberg!
nu har jag iaf kommit upp och plattat till håret och tvättat mig och sådär..
Sen hamnade jag i sängen med laptopen igen...för trött för att göra nånting!
Anledningen till detta är en filmkväll med Chrille och kalle, eller filmKVÄLL  är en underdrift fatiskt! var framme i Tranås kl:02.11 exakt och var väll hemma någongång straxt efter 05.00...hehe just då var jag inte speciellt trött, nu är det värre!
Kommer verkligen inte ihåg vad filmen vi såg hette men det var fruktansvärt kul iaf...filmtips kommer när jag har kolalt upp titeln!
har så gott som inte den blekaste aning om vad som händer ikväll...i morrgonbitti ska hela gänget till Bodaborg i Sävsjö iaf...sen blir det fest för dom andra, jag hänger på förfesten och sen måste jag hem...avfärd till Vetlanda kl 09.30 på söndag för match mot Hvetlanda GIF, blir en tuff match men hoppas att alla e taggade så vi kan ge dom en match iaf!


Solen lyser ute, och vädret på TV som sa att det skulle regna hela helgen, underbart när dom har fel ju!

so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback