Fredag!

Nu har jag äntligen tagit mig upp ur sängen, jo klockan fick ringa ungefär 7 gånger idag med! Men nu e jag som sagt uppe, jag har fixat vid mig färdigt och packat ner alla mina grejer! nu väntar jag bara på min kära mamma och sen åker vi ner till Syster i Göteborg! kommer bli riktigt skönt attt bara få vara hela helgen! Änså käns det konstigt att inte vara med hela gänget i Vetlanda! men det kommer fler helger! kommer nog inte behöva sakna dom allt för länge!

Den här helgens ka jag bara vara som sagt! inga krav. bara vara som sagt! undra när jag mamma och Icka gjorde något tillsammans senast!
Måste var bra många år sen! Men nu nu ska det alltså till! Jag trivs!

För övrigt var det galet längesen jag och tjejerna var ute tillsammans!
Jönköpings nattliv får vänta....Göteborg här kommer jag!


Lars winnerbäck den 9/12 på Kinnarps arena! Någon som vill följa med mig?

So long
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback