Ta tag i bloggen flicka!

Idag, som igentligen är igår iom att klockan passerat midnatt bestämmde jag mig för att jag skulle återuppta det här med min blogg! För ungefär tio tusonde gången, men vad gör det?
nu är jag här igen, med dunder och brak!

Helgen har spenderats i Västerås med jobbet! och jag klagar INTE, jag e glad över att slippa vara hemma för det blir mest bara jobbigt! det känns tråkigt att säga dte men just nu mår jag mest dåligt när jag är hemma i Jönköping!
Hemma i Jönköping är inte hemma så hemskt länge till, för om exakt en vecka ska lägenheten var urstädad och nycklarna tillbaka lämnade! Känns konstigt men endå skönt!
kanske är det som så att "Borta är bra, men hemma bäst"
Eller så är det kanske så att jag längtar så fruktansvärt mycket tillbaka till tiden som var innan jag flyttade in till stan, att jag inbillar mig att den ska komma tillbaka bara jag flyttar hem!

Jag tänker mycket på tiden innan jag flyttade! För ett tag sen så uttalade jag mit till Linnea att "Innan var jag alltid glad och nöjd"
Det är en lögn kom vi fram till, för så var det inte! men jag var nog mindre ledsen i alla fall!
Men när jag tänker på allt som var bra då så får jag svårt att förstå hur jag kunde vara missnöjd!
Då var då och nu är nu!

Jag ska som sagt ta tag i det här igen! Men i morgon börjar den stora flyttpackningen och flyttstädningen och på kvällen e det fotbollsträning...som sagt jag vill hitta tillbaka till den personen jag var för ett alldeles för bra tag sen!

over and out
puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Du undrade om jag stansade text och budkskap på mina smycken, jag stansar det kunden vill ha :)

Hör av dig om du är intresserad! Men det var kanske du, som redan hade mailat mig.



MvH Emelie

Postat av: J O S E F I N E

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag :)

2009-11-24 @ 15:20:06
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jobbigt med bloggtorka :/

2009-11-24 @ 15:53:52
URL: http://ebbaslovelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback