Text av Tomas Ledin!

Ni som läst här förr eller känner mig vet på ett ungefär hur mycket jag lyssnar på låt texter! När jag hamnar i situationer när jag inte vet hur jag ska uttrycka mina känslor önskar jag ibland att jag kude spela upp en viss låt för den andra personen i fråga! för att denna ska förstå hur jag känner tycker och tänker utan att jag ska behöva säga något själv! För det e är ju just så, att när jag kommer till något som har med känslor för en annan person att göra så får jag genast svårt att utrycka mig i ord!

Just nu spelas Tomas Ledins Bröllops visan (För första gången), den har en helt gudomlig text..och jag tänker så mycket på en viss person när jag hör den! och egentligen önskar jag bara att jag kunde spela upp den och få honom att förstå! I stället får jag inte fram ett ord, blir nervös och börjar gråta! Jag hatar den osäkra sidan hos mig!


"Jag ville skriva några rader, om när jag såg dig mitt i vimmlet! För där i skrålandet och stimmet var du det vackraste jag sett! Men allt blev bara slitna fraser, så jag sa ingenting som vanligt! Så välldigt mänskligt oförklarligt men jag hoppas att du vet: att när du rörde mig den kvällen, blev jag allt jag ville bli...för första gången i mitt liv!"

"Jag ville ge dig mina rader, om allt det skönaste på jorden! Men det är svårt att fånga orden, när man behöver dom som mest! Och mitt i vardagens rutiner är det så lätt att ta för givet, det som betyder mest i livet och dom vi älskar alldra mest!"

"Ja när du ler mot mig i kärlek är jag där jag vill förbli, för första gången i mitt liv!"


Tänk vad låt texter skulle kunna rädda mitt liv!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback