Vad jag saknar...

Oftast när jag bloggar är jag lite sådär extra känslosamm, ikväll är ett sånt tillfälle! Jag har varit på bio, ser jag på film blir jag oftast i detta tillstånd...känslosam och fundersamm!
Jag har kommit på att jag saknar precis allt som är du!

Jag saknar:
När du skrattar och ler
När vi kör Björn gustavsson citat på löpande band
Att mysa i soffan
Tävlar i att gissa reklamer på TV
Att sparka fotboll tillsammans på Stranden
När du somnar ifrån mig i soffan
Att äta piggelin
När du ruffsar till i mitt hår och skrattar åt att det lägger sig på plats igen
Att man inte får spraya hårspray innomhus, att spraya det samma på din balkong
Vattenkrig i duschen
När du koncentrerat räknar din...ehh deklaration
Glass framför TV´n
Jag saknar till och med att gå upp skit tidigt på morgonen när du ska till jobbet...bara för att få sova några timmar brevid dig!


Egentligen saknar jag precis allt som är du, för du får mig att bli så in i helvete glad rent ut sagt!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback