come on Girl!

Carolina Gynning har kommit ut med en ny bok, uppföljaren till Ego girl! Den nya heter Ego women, och det var just där man endå insåg att hon insett att hon blivit vuxen! om man endå kanske skullet a och ta tag i det där själv också!

Vad gör man om man verkligen inte vet vad man vill? Man kanske som jag vet att man vill plugga och man vet att man vill "Bli något" men så hålls man tillbaka för man inte vet vad exakt man vill bli! Man vet inte hur man ska göra eller hur det ska gå till...man vet inte ens hur man beställer en katalog med kurser...då blir det tjurigt och kör ihopsig!
När det definitivt kör ihop sig, det är när hjärnan säger åt en att man inte kan! Jag har fruktansvärt svårt att se mig för det första som en student och plugga, och för det andra att driva mtt eget företag eller att vara chef...you name it! Endå är det just där jag vill vara och det jag vill bli! saken e nog den att man måste våga lita på sig själv och det e nog just där det spricker för mig...What to do about it!?

Jag skulle vilja vara lite mer som min vän Emanuel Elofsson, ska han göra något så gör han det till 110% om det så gäller jobbet, fotboll eller att spela X-box , vad det än handlar om...så skulle jag också vilja vara, det imponerar på mig ngt Oerhört! Men som sagt så vet jag inte vad jag vill och då blir det svårt!
Jag var lite som han förr, då ville jag att allt skulle vara så perfekt som möjligt! Jag tappade det på vägen någonstans och nånstans blir jag oroligt att det var för att jag tappade tron på mig själv!

Jag ligger i sängen nu, pratar med Linnéa i Telefonen, SMS:ar Johan och Johan i Turkiet samt småpratar med Henke på MSN! det e dags att sova snart tror jag!
har varit på Norrvalla och kollat på Lommaryd Beduinerna ikväll...1-3 till Bedsen och jag önskar dom all lycka i jakten på en plats i div 4! som Johan sa, "Du e nog lite rosa innerst inne" Han anade inte hur rätt han hade! ;)
Efter matchen blev det sedvanlig mat med hela familjen här hemma, och skratt till youtube klipp!
Även ett nederlag för damlandslaget ikväll...fan då? Snacka om att ställa ut skorna! men men...


I morgon tillbax till Jönköping och på kvällen Landskamp och utgång! blir bra!

So long
puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback