The girl next Door!

Jag ligger hemma hos mamma och pappa, hemma i min egna säng! Jag måste byta ut min säng på Sjögatan asså, sover inget vidare i den! Ikea säng is the shit. spenderade natten igår i just en sådan säng på Liljeholmen...vet inte om det var sängen eller sällskapet som fick mig att för första gången på länge sova så lungt och skönt! :)

Efter en helg med galet mycket jobb med modellfotograferna i västerås sov jag igen några timmar igår på dagen och likaså idag...känns att man gjorde en hel arbetsvecka på 3 dagar, men va fan? I liked the jobb så jag klagar inte!

Dock har jag dragit på mig både feber hosta och en hes hals...dock e det bättre nu så snart går det nog över...hoppas jag!

har kollat på "Girl next door", halv löjlig film men endå kan jag inte låta bli att bli rörd, sann kärlek...åh jag vill också att det ska slå in...nu snart helst! Är det här inte meningen måste jag nog börja inse det själv snart! men fan vad du gör mig glad, galen, finurlig, skrattande...hmm Lycklig?!

I morgon går bussen härifrån Aneby vid 9, 10 ska ja va på kontoret och ringa runt och boka en hel massa, på kvällen e det fotboll på tv, ev blir det Olearys en sväng beror lite på läget! annars ska jag kanske ta tag i mitt liv och gå till friskis! på Torsdag e det Tenhult som gäller och sen e det oplanerat tills lördag då det e dags för beduin festen! It Ill be great...bara jag hittar ngt att ha på mig lixom! ;)

nu sova
so long 
puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback