Torsdags lugn

Ligger som vid föregående inlägg i Ickas säng, jag e trött seg och tom..som vanligt helt tom!
Vi har spenderat vår dag på stan...hoppades kunna shoppa loss totalt med tanke på att lönen anländer till mitt konto i morgon, men icke sa nicke! Inte ens det där med att shoppa förmår jag längre...skärpning Ellen Karlsson!
Om jag fortsätter såhär så kommer jag inte vilja göra ett skit om några månader och det är väl endå inte riktigt meningen kanske!

Känner mig återigen febrig, vad är detta...jag känner mig sjuk mest helatiden...är jag hypokondriker kanske? uscha hemska tanke!

Eftersom det här med herrlagets blogg redan känns ganska så avslöjad för omvärlden så sluta jag att hymna om det..vad jag inte kan försdtå är hur de kan ha en sådan fantasi förmåga...bara det tycker jag e slående kul!
Faktum är att jag saknar mina ABL bruda mer än ni kan ana, nu vågar jag inte komma tillbaka och träna med dom...då dör jag ju förmodligen av min något icke närvarande kondition! :)


Nehe, jag återgår till att ligga och blunda och lyssna på min lugna favoriter lista på sportify!

so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback