Nu är jag här...igen!

Jajjemän, här har det legat nere fruktansvärt länge och jag gör åter ett försök att uppdatera vad som händer här! Trotsallt är det fruktansvärt kul att kunna gå tillbaka och se vas man har gjort, tänkt eller kännt!

I skrivand stund har jag varit hemma i sverige i exakt 3 veckor efter min Asien vistelse, en vistelse som jag har så starka känslor till att jag nog egentligen inte kan uttrycka dem rättvist i ord. förutom att jag och min resekompis Linnéa har haft fruktansvärt kul, skönt och fått uppleva massor av helt fantastiska saker så kan jag nu när jag åter är hemma i verkligheten säga att jag under resan faktiskt till en stor del "hittade mig själv" något som var bortttappat bland obehagliga kännslor innan jag åkte! det gör mig glad och jag sitter här och ler när jag tänker på det!

För varför fästa sig så hårt vid en person som faktiskt egentligen mest skadar en, en person som ljuger och försöker utnyttja ens känslor! Det finns lixom ingen mening med det och jag tror att det är dne insikten som gör att jag nu faktiskt är en bit påväg tillbaka till "den gamla Ellen" Den Ellen som fanns en gång där innan jag träffade dig! :)


Jo, för ni minns väll? ni minns väll hur jag var "innan", den där ellen som levde för Fredag lördag...som levde för att ha kul! IM back!
har väntat sen i Måndags morse på att det ska bli Lördag! känns bra...

har jobbat på Dagis nu två veckor, och bara det e ju ganska inspirerande...härliga barn, för det mesta iaf!
Är arbetslös nu men är anställd på Solresor from 11:e juni! Kreta here I come!
Vad som händer fram tills dess är som sagt välldigt oklart, men det löser sig nog det med!

"Jag undrar dock varför du undviker mig, vad gjorde jag för fel? och framför allt, varför kan du inte bara berätta...För det skulle kännas så bra!"

Nehe, nää näää Sist men inte minst mina kära vänner...jag är glad!

so long
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback