Spontan Söndags utflykt till Göteborg!

Här ligger vi nu i Göteborg, Jag Icka och Pillan! varför? det vet vi inte riktigt men såhär var det...
Jag och Pillan satt igår på Max för att bota bakfyllan från Lördagen (en lördagskväll som förövringt var kanon!) När vi började diskutera vad våra kära killkompisar skulle säga om man kort och gott ringde upp och sa "du är dte okej om jag kommer över och ligger med dig?" ...Ni känner väll mig jag var tvungen att prova! valet av försökskanin var inte så svårt det heller...jag ringde Eben och frågade....JAG FICK DET! ...men jag ville inte! hursom snälla som vi är så köpte vi med oss mat till en Andreas som avr ungefär lika bakis som vi och åkte hem och lämnade det!
Väl där kommer andreas upp med den briljanta iden att åka till gbg och gå ut...och ja vi hängde på!
Så efter att ha packat våra grejer, åkt till aneby, hämtat nyckel i Haurida och sen hämtat upp carla i JKPG kom vi äntligen iväg vid 9 tiden!
hursom andreas somnade redan i bilen och behagade göra det resten av kvällen! vi andra skulle ut men vi behagade sitta hemma och dricka så länge att krogen typ hann stänga! dumt!
Så här ligger vi, grabbarna e på fotboll och sen måste vi tyvärr åka tillbaka till jönköping...för vi har ingenstans att sova! dumt!
Gissar att det blir vin och spel hos pillan sen! bra grej!


so long
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback